090413

Hej !

Jag orkade inte skriva igår , jag var i Västerås Hela dagen.Käkade påskmiddag hos kusinerna och sen på kvällen så träffade vi några utav Sandras kompisar.Åkte hem ganska tidigt och gick och la oss och imorse så gick vi upp ganska tidigt så nu är jag supertrött.

Idag så åkte vi hem ifrån Västerås.Tog det lugnt hemma, övningskörde,tog det lugnt i solen och färgade några fler slingor , fast i underhåret den här gången.Runt 8-tiden så åkte jag och Sandra in till Fagersta , vi grillade och hade det mysigt.Gitarren var med så Ella sjöng och spelade , alltid lika bra.En jäkligt mysig och trevlig kväll.När vi kom hem så skypeade jag lite med Oskar och nu har jag precis badat och ska sova.


Klicka på bilderna !







Natti
, nu måste jag sova , sandra klagar på att tangentbordet låter för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: