090410

Tjenatjena !
Nu är det en ny dag och jag ska snart gå och sova  för imorgon är det träning med killarna igen, den här gången i skinnsbergs nya hall , tjoho !
Träningen gick helt okej förutom när dom skulle köra med den där jäkla stegen , jag förstår inte , det är omöjligt , det är nästan så att jag måste köpa en och öva hemma.Efter träningen så cyklade jag,Ivan och Ullis hem till Ivan , de fick sitta med mig i badrummet medans jag duschade och fixade mig.Efter det så åkte vi hem till Sjögren , fast först svängde vi förbi pizzerian och köpte med oss en pizza.Hemma hos Anna så var det jag,Anna,Anna,Ullis,Ella,Emma,Erik,Ante och martin.Vi gömmde påskäggen och sen så letade vi på dom , erik hittade mitt och jag hittade vara två andra ägg , men med eriks hjälp så hittade jag mitt också.Emma hade köpt åt mig och godiset var supergott , geisha,en amigo och lite salt , tack emma ! En trevlig kväll med trevligt sällskap.Senare kom Mamma och hämta mig och Ella , när vi kom hem så spelade vi tp men det gick inte så bra , inte så lätt att spela spel med den här familjen , Rasmus fuskar,Pappa svarar på allas frågor fast han inte får och jag och mamma blir galna på dom för att dom inte kan följa reglerna som vanligt folk.Ella satt bara där och var riktigt dålig , inte en tårtbit , puss på dig ean!Nu på kvällen har jag bara pratat med oskar , som nästan alla andra kvällar/nätter och det är lika trevligt som vanligt.Nu ska jag ta ett bad och sen gå och sova så att jag orkar upp och träna imorgon , lär ställa klockan på 10 eller nått sånt , tidigt !

Imorgon blir det träning och sen så tror jag faktiskt att jag bara måste stanna hemma och plugga , det behövs och måste verkligen göras nu  , fast det är lov.






Geisha,Amigo,salta godisar och hubba bubba, mums.Tack Emmsan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: