090409



Ätligen har jag beställt lite grejer ifrån Asos , har tänkt göra det nu i nån vecka men det har inte blivit av.Jag och Ullis har beställt tillsammans och det här är vad jag har beställt och nu kan man ju bara hoppas,hoppas& hoppas på att man kommer i kläderna , skorna kommer inte bli några problem , det skulle vara om dom skulle vara alldeles för stora , då de bara fanns 36:or , men det kommer nog gå fint det också!

Kom nyss hem ifrån Söderbärke , har varit på Ica och handlat påskägg.Ikväll ska vi nämligen gömma påskägg i Anna Sjögrens hus , man blir aldrig för gammal för att göra det..Vi har skrivit allas namn på lappar och dragit , köpt det godiset som personen gillar och ikväll så ska vi bara leta , ska bli kul.Innan det  så ska jag träna fotboll med killarna , grus , det var inte igår.


/   M

Kommentarer
Postat av: Sofie

hej.

Jag hade också tänkt beställa där, hur mycket kostar frakt och sånt? : )

Jag hade tänkt köpa samma klänning som den längst till vänster. hur var storleken? stor eller liten?



Du kan svara på: kramiga[email protected]



btw: du har en grym blogg. : )

2009-04-13 @ 16:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: