090408

Tjenixen ! Redan onsdag och snart är lovet över , ingen är gladare än jag , eller jag har svårt att tro det iallafall.
Kom  precis hem ifrån Fagersta , har jobbat hela dagen , städat  och puttsat fönster , nu hatar jag fönster bara för det.Men en helt okej dag endå.På lunchen käkade jag,mamma och pappa på Dickens , var nå grekiskt , väldigt gott !
Övningskört har jag också gjort idag.Just nu badar jag och  yes jag ligger faktiskt i badkaret med datan på toalettstolen , det går fin fint.Badar och bloggar samtigit  , det kallar jag att spara tid.Ikväll blir det att åka ut till Simons stuga och bada tunna med några kamrater ,ska bli väldigt trevligt och mysigt.


Puss , ha en trevlig kväll , det ska jag ha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: