090406

Hej , kom precis hem ifrån Fagersta.Åkte med Pappsen in till fagersta , lånade en cykel hos kusinerna och sen åkte jag,ullis och Ante ner mot Västanfors , hem till Annisen där även Erik,Ivan,Erik och Bergen var.Vi gjorde inget speciellt , bara va liksom.Avslutades med att vi gick och  köpte lite gott på statoil och sen så åkte jag hem.Nu sitter jag här och är ganska glad , kollade på min nedräkningen här på bloggen och nu är det exakt en vecka kvar tills jag tar bort min tandställning och exakt två veckor kvar tills jag fyller år och att Oskar kommer hem.Ska bli väldans roligt.

Nu är jag ganska trött, tänker nog ta och sova snart så jag orkar upp någon gång imorgon , ryktas om att det ska bli varmt  , kanske man ska passa på att försöka få lite färg , skulle behövas.





Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: