090406

Hello !

Det var väldigt bra väder ute idag och jag satt ute i nån timme , sen hade jag ingen ro , det kröp i kroppen , jag gillar inte att bara sitta still och inte göra någonting så jag och mamma åkte in till Fagersta och hämtade Linda som var hos jimmy.Vi åkte till Vallonen och fikade , sist in och ut först skulle jag nog tro att vi var , men gott var det !
Skjutsade tillbaka linda och sen åkte vi och handlade.Jag övningskörde hem.Erik kom på besök så satt nere och prata med honom ett tag och sen kom Rasmus hem så då började jag kolla på gossip girl.Gossip girl är sjukt bra !
När jag kollat klart på alla avsnitten som jag har så skulle vi skjutsa över Rasmus grejer till Ella i Norberg , så jag övningskörde dit också , sen en sväng runt i Fagersta så idag vart det nog runt 10 mils övningskörning , det var på tiden.
Nu sitter jag här på mitt rum och väntar på att maten ska bli klar , är väldigt hungrig.

Remember those walls I built
Well baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now





byeee

Kommentarer
Postat av: ivan

haha, satt just och nynnade på halo =)

2009-04-06 @ 23:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: