090403

Äntligen är det lov !Jag har längtat så och nu längtar jag tills det är över.Visst ska det bli skönt att sova ut men jag längtar endå tills det är över och tro inte att det är för att jag vill gå till skolan för det vill jag verkligen inteSkoldagen var väldigt skön och den avslutades med påslovsturnering , inte helt fel ! Efter den så åkte jag hem och tog det lugnt för att sen fixa ordning mig och sen åka in till fagersta.Jag,Anna,Anna,Emma,Ullis,Erik,Erik,Ante,Benne,Oliver och Simon skulle käka taco buffé på Dickens , det var jäkligt gott och väldigt trevligt.När vi käkat klart så gick vi hem till Ullis och sen drog jag hem.Nu sitter jag här och är ganska trött.

Match mot Triangeln imorgon , i Eskilstuna och sen blir det att sova hemma hos Moster för på söndag ska vi kolla på  Jersey !Träffa zacke kommer jag också få göra , ska bli roligt !












PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter killarna på cykeln på bild 3?:O:O:O:O

2009-04-05 @ 13:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: