090402

Hej idag har varit en rolig dag.Imorse hade jag sovmorgon sen gick jag till PRO där jag skulle lämna några papper , till min samhälls uppsats.Sen var det idrott i skolan vi körde nå racketlon eller nått sånt , man skulle gå ihop fyra stycken sen dela upp sig i två lag för att sen möta varandra i pingis,badminton och minitennis , det var jag och Ella mot Anna och Ullis och jag och Ella vann , utklassning i alla grejerna.Sen så hade vi nån tema dag , " att vara minister för en dag" vi var fem olika grupper och alla representerade varsit land , alla hade olika problem och var bra inom olika saker , men det landet jag hamnade i var totalt värdelöst , fattigast och alla dog av svält , men en helt okej temadag.

Efter skolan så bar det av till Västerås för först fotografering och sen träning som avslutas med 20 minuter löpning.Kände mig ovanligt pigg på löpningen idag , väldigt skönt.Det är så underbart med vårvädret som har kommit hit , planen var sådär underbart grön , kanske kan bero på att det är konstgräs men den var endå jäkligt grön.Inga långkallingar heller , så jäkla skönt.Kommer vintern och snön tillbaka nu så vet jag inte vad jag gör.


Imorgon blir en trevlig dag, vi ska ut och käka , jag och mina kamrater

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: