Twilight.

Tjoho igår åkte jag in till ivan där vi skulle se på film.Ullis och Emma var redan där.Vi orkade inte se på film utan vi satt bara å prata lite och käka annanaspaj som ullis hade gjort , supergod!Sen fick vi för oss att vi skulle gå ut , vi gick till statoil och köpte varmchoklad och sen så gick vi hem till Annisen och hjälpte henne å städa , hon hade en hel del att göra innan jul.Ullis och Ivan hade ingen lust att städa så de gick hem till Ivan men jag och Emma följde med Annisen. Runt 12 tiden åkte jag hem.I min familj har vi en tradition att man får öppna ett paket dagen innan julafton och eftersom att klockan var över tolv så fick vi öppna ett.Mamma valde paket och vi fick varsin bok.Jag fick Twilight , på engelska , superbra för jag ville ju ha den ! Så det vart sent, jag och Rasmus låg och läste våra böcker.Jag la ifrån mig den runt 3 och sen somna jag väldigt fort.

Varje år , den här dagen får pappa lite julklappsångest , han har inte köpt en enda och var ju tvungen att köpa något åt mamma , så jag fick följa med honom in till Fagersta där vi köpte några klappar åt henne.Nu har jag fixat lite med Farmor och Farfars julklappar och nu tänker jag lägga mig i sängen och läsa boken.








PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: