tredje gången gilt.

Ja nu är det tredje gången jag startar en blogg.Har ju tagit bort de andra två jag haft.Orkade inte, men nu så tänkte jag att det kunde vara lite kul att skriva igen.Får se hur länge jag tycker det är kul den här gången.Hoppas Erik blir glad iallfall ! 

Erik ringde precis , han var nyfiken på vad det var jag hade att berätta.Det var inte igår man pratade med honom i telefonen eller i verkligheten.Saknar honom ju ! men han kommer ju hem till jul och det blir kul ! Har ju pratats en massa om att vi ska åka upp och hälsa på men vi har ju inte fått fingrarna ur stjärten.Men snart så , då jäklar !

Dom här två dagarna i skolan innan jullovet har varit mycket lugna hitills.Fika och film på nästan varje lektion , hur bra som helst.I måndags fick vi se Jalla Jalla och sen på simpsons.Jalla Jalla är ju faktiskt väldigt rolig men simpsons kan ju vara det sämsta som någonsin gjorts.Idag fick vi också se på film och då vart det robin hood .Jag och Ean skulle gå och gymma  men sen när jag väl bytt om kände jag mig inte alls pigg.Hade haft ont i huvudet hela dagen , så jag åkte hem.Hade feber också , jättekul , precis vad man vill ha så här när jullovet börjar närma sig.Det roliga var ju att jag hade sagt imorse " fyfan vad skönt , jag har varit frisk i ungefär tre hela veckor nu , måste vara rekord" och så blir jag sjuk , fanfanfan !

Kanske blir att bli hemma imorgon då , har ju bara fotboll och sen se på film och fotbollen lär jag ju inte kunna vara med på :(


PUSS



Kommentarer
Postat av: the candypig!

å första kommentaren =)

2008-12-16 @ 22:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: