Julafton!

Å så var det julafton , inte helt fel.Sov rätt länge imorse , eller för att vara julafton så var det länge.Har bara tagit det lugnt och läst Twilight , fy fan vilken bok , har snart läst halva.Jag skulle göra vad som helst för att få vara med i boken.

Sitter här och väntar på att Moster,Zacke,Farmor och Faster kommer hit så man kan få äta  , jag håller på att hungra ihjäl ju ! och så skulle jag inte ha något emot att öppna paketena.Men jag får väll vänta då.Öppna visst ett till paket igår , det var typ Rasmus som tvinga mig att öppna , eller inte tvinga men han tjata , det gjorde han bara för han visste vad det var och han ville se den , det var björn gustafsson filmen , asbra.Vi kollade på den förstårs. Innan det var jag hemma hos farfar och gav han hans julklapp.Han tyckte den var finfin. Tur det.Ska ner och fixa lite med farmor julklapp nu innan hon kommer.







                                                    GOD JUL !                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: