En nörd , en supernörd.

Ja en nörd är precis vad jag är.Tror inte jag har vart ur min pyjamas mer än typ 2 timmar på kanske 2 dagar eller något.Jag har Sovit,vaknat,tränat lite,duschat och sen har pyjamasen åkt på och jag har lagt mig i soffan/sängen och läst mina böcker eller så har jag setat vid datan.Ja det är vad jag kallar nörd.Men det är så härligt.Jag har ingen koll på tiden ens.Klockan är redan 22  och jag trodde inte alls den var så mycket.Skärpning Mikaela !Igår var Ella,Sandra,Moster och Zacke här.Jag försökte väl vara lite social då och då.Vi skulle ju ha bokmaraton men det vart jag och min bok, de andra gav upp rätt så fort.Själv låg jag uppe och läste till klockan halv 5 på natten.Ja förlåt Sandra och Ean för att jag var lite osocial , ni är bäst.Imorse när jag vakna hade Moster,Sandra och Zacke åkt hem.Ella var kvar men hon drog hon också.Sen tränade jag lite , cykling och sen lite armhävningar och situps.Sen har väl jag legat i min säng resten av dagen och läst bok.

Fick ju När jag har din röst  igår.Läste precis ut den.450 heeela sidor.Det går inte att sluta när man väl har börjat , eller inte jag iallafall.Kommer jag fortsätta i den här takten så kommer jag ju ha läst ut alla 4a böckerna ganska snart .Har lite ångest över det (illa).Vad ska jag göra då liksom haha , ska jag börja läsa om dom då eller ? .Jag får helt enkelt ta det lite lugnt med de två böckerna som jag har kvar.Filmen är så jäkla bra och böckerna är så  jäkla bra.Jag måste erkänna att jag låg här i min säng och grät de sista 50 sidorna också , det är inte ofta jag gråter till en bok eller det kanske kan bero på att jag nästan aldrig läser böcker men jag grät iallafall , och det var nästan lite kul.Ska snart börja läsa de första sidorna i tredje boken , Ljudet av ditt hjärta.

Imorgon ska jag till åka till Falun och spänna rälsen.Ska träffa bossen , hoppas han tycker det ser bra ut.Min dröm skulle vara att han ba ooj fyfasiken vad det här ser bra ut , vi tar bort den med engång.Vilket han inte kommer göra för dom har sagt att jag får vänta tills i Maj.Ja jag får väl se glad ut och hålla ut tills i Maj och då jäklar komer jag vara en lycklig kvinna.
När jag är klar hos tandläkaren åker jag hem och sen åker jag och Ean till Västerås för då ska vi gå på Twilight.Sen sover vi  kvar där för på nyårsafton ska jag vara med Sandra i Västerås ,kommer bli superkul.Trök Ean åker hem till Norberg eller nått.Puss på henne.




M


Kommentarer
Postat av: din bästa ella

du är för söt!

2008-12-29 @ 22:43:01
Postat av: hemlis

är du en kvinna?;)

2008-12-30 @ 00:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: