När jag hör din röst

Harry Potter är bra ,mycket bra.Såg ettan,tvåan och trean igår , i streck.Så jag låg väl i soffan typ hela kvällen och det gör jag fortfarande.Fast jag har faktiskt  cyklat en mil , inte mycket att hurra för men alltid något.Badat badkar och nu ligger jag här i soffan under mitt gosiga täcke , kollar på tv och väntar på att Moster,Zacke och Rasmus ska komma.Rasmus ska nog ha tagit med sig nån mer Harry P film och moster kommer med boken , ,det kan ju inte bll bättre.Ikväll ska jag kanske gå och se på Twilight på bio, får se hur det blir.Hoppas på det iallafall.På eftermiddagen kommer Sandra hit också.


Tjoho för ikväll ska jag börja läsa När jag hör din röst och Robert Pattinson är ju snyggast i världen.Dum som jag är har jag läst på internet om alla fyra böckerna vad som händer  , så jag vet nog hur allt slutar.Jag är hopplös , så jävla hopplös.




jäkla skitblogg går inte att ladda upp bilder nu heller.

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: