Farväl älskade Mormor !

Fick inte sova första dagen på lovet.Klockan ringde klockan 08.30 , jobbigt trött jag var alltså.Vi fixade oss och sen åkte vi till Norberg för att ta farväl av Mormor , urnsättning.Jobbigt värre , men kändes endå bra på något vis , att få säga hejdå liksom.Sen vart det mat på vildanden i Norberg.Efter att iv käkat upp drog jag,Rasmus,Linda,Sandra och Zacke hem , vi somna  på soffan allihopa.Sen har det bara varit lugnt , kikat film , en skit kass film och käkat pizza. Imorgon blir det att gå upp tidigt igen för imorgon har vi brottarträning i västerås , så jäkla jobbigt!Fast det känns så otroligt skönt efter.

Ska gå å bada nu sen ska Sandra klippa mig , jag som inte ens vågar gå till frisören för att jag är så rädd för att det ska gå åt skogen.Men bäst hon sköter sig så att vi slipper ta fram rakapparaten.
















Farväl älskade Mormor , saknar dig  och kommer alltid att älska dig ! Vila i frid.<3




PUSS

Kommentarer
Postat av: LInda

mormor var bäst, jag kommer alltid att älska henne!! <3

2008-12-19 @ 21:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: