.

Wow,wow och wow.För idag såg vi Twilight på bio.Andra gången jag ser den nu och den var lika bra som första och fan vad jag ska se den fler gånger.

Imorse ringde klockan 07.10 och jag var så jäkla trött.Klev upp ,klädde på mig och sen åkte jag,mamma och pappa mot Falun.Vi stannade i Borlänge och hälsade på min morbror och sen åkte vi vidare till tandläkaren , bossen sa att det såg bra ut och att jag skulle vara klar innan sommarn.Jag fick sånna där jäkla gummisnoddar mellan käkarna , skit äckligt och fult.Jag har ont också!Men det går väl över.Efter tandläkaren åkte  vi till en utav mina mostrar  och hälsade på och sen hem för att packa iordning mina saker som jag ska haa på nyårsafton.Ella och hennes syrra väntade på mig i Fagersta och vi åkte till Västerås för vi skulle kolla på bion.Skit bra , skit bra.Sprang faktiskt 5km när vi kom hem , det får jag ju inte glömma
Nu ligger jag,Sandra och Ean i Sandras säng och nördar framför datorerna.Vi väntar på att en viss person ska ringa oss , tjabbadabbadooooooo.

Eanpean bad mig skriva något om henne i bloggen fast bara om jag menade det och det gör jag.Så jag tänkte skriva om mina friends som ligger här i sängen med mig.Ean och Sandra.Ni är så jäkla bra så det finns inte.Det känns så bra att vara med er , vi kan liksom vara med varandra och inte göra någonting , och endå känns det så bra , man behöver inte anstränga sig.Nu ligger vi här och skrattar så att mina gummisnoddar kommer smälla av vilken sekund som helst.Jag har nyss fått kuddar i ansiktet för att jag råkade avslöja slutet på twillight serien som jag inte ens läst klart själv.Ni är så jäkla bäst.En puss för det.



PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: