Äntligen !

Äntligen så är det lov ! Ska bli så jäkla skönt att bara få ta det lugnt och sova hela dagarna.Imorse var jag trött som fan.Var ju på hockey igår.Det laget Rasmus spela i torska , trök för dom.Iallfall så gick jag till skolan och var väl ganska glad för att det var sista dagen.Provet vet jag inte hur det gick på men ett g får jag väl hoppas att jag ska få.Sen vart det bad, vi körde vollyboll,staffetter och så tror jag att vi körde vattenpolo.Det var rätt kul.Resten av dagen gick rätt fort.Gick hem till mina kusiner som precis flyttat in till fagersta.Sen kom mina andra kusiner och hämta upp mig , linda,sandra,Zacke och min moster.Vi åkte till norberg till Mormors lägenhet för att städa ut de sista sakerna och sen åkte vi hem.Ska snart gå ner till mina solstrålar.Zacke är ju för skön.Vi hade tagit av han blöjan så han sprang runt i vardagsrummet helt naken.Han började hamra på en leksam och samtidigt så bajsa han och kissade på golvet , inte en lugn stund när han är här.För gullig alltså !

Ikväll hoppas jag på att vi kikar på någon bra film , ladda batterierna inför morgondagen som inte alls kommer bli kul , fan !

Innan idrotten , inte det minsta taggad för att hoppa i det kalla vattnet,












Zacke med sin leksak och toapapper under foten medans moster torkar skit och kiss , haha !



Puss ha en trevlig kväll  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: